לרפי שלום
אחרי שמצאתי את רשימת המאמרים הראשוניים הרלוונטים לעבודתי,עלתה במוחי שאלה בנוגע להמשך ההתקדמות בעבודה.
אני מעוניין לחקור תהליכי למידה לצורכי הכנה למשחקי כדור קבוצתיים בסביבה מתוקשבת. השאלה היא, מה הפירוש של "תהליכי למידה", איך חוקרים את זה? מבחינה יישומית אני מרגיש שהבנתי עדיין איננה שלמה. האם אני צריך להעביר לשחקנים שאני מאמן איזה משימה/שאלון/מבחן? הייתי מעוניין לקבל ממך חידוד בנושא זה, עלומר בנושא של איך בדיוק יתבצע המחקר שלי. מעבר לכך, רציתי לשאול אם השלב הבא הוא להתחיל לכתוב את הסקירה התיאורטית של העבודה, או שטרם?
בתודה
מיכאל
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תגובה 1:
השאלות שלך טובות מאד. בכדי שתדע יותר על תהליכי למידה בכלל ולמידה בסביבה מתוקשבת בפרט, אני מציע שתקרא שוב את מאמרו של גבי סלומון שנתתי לכם כמשימה בעבר. המאמר מתייחס למושג הלמידה, סוגי למידה שונים והיחודיות של למידה מתוקשבת. נסה לסכם לעצמך את השאלות 1. מהי למידה? 2. מהי למידה מתוקשבת?
אתה יכול להתחיל לכתוב סקירה ספרותית. כדאי קודם שתיצור איתי קשר לקבלת הנחיות ברורות בעניין הכתיבה.
דרכי המחקר הן שלב קצת יותר מאוחר בלמידה של הכנת הסמינריון. אם בכל זאת תרצה כבר להתחיל צור איתי קשר בטלפון.
רפי
הוסף רשומת תגובה